total orang melihat

Selasa, 6 September 2011

BARU

alhamdulillah... kali nie baru la tercapai impian saya untuk menghasilkan blog untuk manik sendiri.. kali nie kita bercerita sikit mengenai blog baru ini ye... blog nie dihasilkan  untuk mempromosikan hasil kerja tangan manik saya sendiri... kalau dalam facebook uols boleh la like page  ~ AisyaCrafts ~ ... nie barula saya berkesempatan untuk menghasilkan blog sendiri.. tp blog nie diberi penjenamaan baru iaitu ~ maniques_design ~... kenapa tukar ye.. sbb lepas nie skop business saya akan bertambah bukan sahaja tertumpu pada jahitan manik sahaja... dan penjualan manik secara langsung dan juga online... mungkin akan menghasilkan baju sendiri... insyaAllah.. itu semua perancangan masa hadapan... 


ok dalam blog nie juga saya akan share semua hasil kerja manik yang pernah saya hasilkan... hehe.. dulu mulanya saya menjahit manik utk baju sendiri jek..manik untuk baju bersanding pun saya buat sendiri ok... mmg mencabar tp puas hari sangat2... hehee.. semua duk memuji.. 


after that  my sister la yang suruh saya memulakan business manik memandangkan saya belum dapat posting lagi kan... so saya pun try la.. n alhamdulillah.. mendapat sambutan hangat dari kawan2.. i love uols.. dan org yang paling penting dalam hidup saya my sister  @ kak sayang.. die juga la yang byk membantu dari segi modal..support n everything... i really love her so much... huhuhu...( sedih bila taip..sob..sob..) oh.. tak lupa jgk en suami... juga byk membantu.. my parent.. mak ayah...  ( org tua2 kata nak buat sesuatu wajib ingat org tua kita ye supaya apa yang kita buat berkat..insyaallah) n last family n also family mertua yang byk memberi support... tq...


bila cakap pasal experience... mmg saya tak pernah mengambil apa2 pun kursus.. huhuhu.. mmg dulu buat utk baju sendiri jek.. byk idea2 yang datang bila tgk contoh2 manik kan.. dan tak lupa sbb saya mmg dalam field art n design.. so bg jek la apa pun dalam design2 mmg saya suka n buat betul2..hehee... bila ckp bab menjahit manik nie.. saya menjahit manik pada baju2 client seperti menjahit pada baju sendiri.. mmg tak pernah nak lokek.. sbb itu la semua client amat berpuas hati dengan hasilnye...hehee.. alhamdulillah.. n uols nak tau bila siap baju dieorg n cantik saya mmg rasa puas teramat sgt... sbb hasil tgn sendiri kan.. 


harap dengan adanya blog ini business saya dapat berkembang maju.. tq atas semua sokongan anda... saya amat menghargainya.. tq...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan